Neosmart klantenservice

Met DHC offshore

Wanneer je een bedrijf runt, ongeacht in welke sector, moet je omgaan met vragen en problemen van klanten. Deze klanten zijn namelijk de belangrijkste focus. Zonder hen is er geen bedrijf en daarom moet u uw klanten blij en tevreden houden.

Aangezien er zoveel primaire activiteiten zijn waar je als ondernemer voor moet zorgen en concentreren, kan de kwaliteit van de klantenservice afnemen. Hier komen wij in beeld. De Hollandse Centrale is waar bedrijven naartoe gaan als ze hulp nodig hebben bij klantenservice. Wij hebben veel klantenservices verbeterd, zoals de van NeoSmart klantenservice.

NeoSmart is een geavanceerd en geavanceerd technologiebedrijf dat gespecialiseerd is in slimme apparaten voor thuis; het leven gemakkelijker en comfortabeler maken. Hun innovatieve producten zijn nieuwe gezichten geworden van comfort en betrouwbaarheid. Ontdek op deze pagina meer over de waardevolle samenwerking tussen NeoSmart en De Hollandse Centrale.

Waarom kiezen voor ons

De uitdaging van verbeteren

van neosmart klantenservice

Ondanks hun innovatieve en moderne productlijn, had NeoSmart, net als elk ander bedrijf, te maken met veel moeilijkheden en uitdagingen in hun bedrijf. Hierbij was de grootste uitdaging hun klantenservice. Ze richtten zich vooral op nieuwe innovaties en moderne technologie, maar klanten hadden hulp en begeleiding nodig bij elke aankoop, omdat veel klanten nieuw waren met deze producten. 

Met de Customer Support van De Hollandse Centrale kregen alle klanten de gewenste ondersteuning. Meer weten over deze dienst?

Neosmart klantenservice

outsourcing

NeoSmart benaderde De Hollandse Centrale voor onze professionele outsourcing van klantenservice. En dit is hoe het uitpakte:

 

Wil je weten wat De Hollandse Centrale voor jouw klantenservice kan betekenen?

De resultaten

Een nieuw tijdperk van klanttevredenheid

Outsourcing met De Holandse Centrale bracht NeoSmart aanzienlijke voordelen, waaronder:

  • Verbeterde reactietijden: Herziene reactieperioden: Snellere antwoorden leidden tot grotere tevredenheid onder gebruikers die problemen ondervonden.
  • Grotere productiviteit: De spanning van de wetenschap dat hun klanten veilig zijn, kon worden afgewenteld op het interne team van NeoSmart dat verantwoordelijk was voor de productcreatie of -uitvinding
  • Betere klantloyaliteit: Op deze manier kon het bedrijf betere banden opbouwen met zijn klanten, waardoor ze betrouwbaarder en geloofwaardiger werden.

We zetten ons in om NeoSmart en andere bedrijven te helpen hun doelen te bereiken door middel van geweldige klantenserviceoplossingen bij De Hollandse Centrale.

Wij ondersteunen al de bedrijfsdoelstellingen. Of het nu gaat om het stimuleren van de verkoop, het tevreden stellen van uw klanten of het gemakkelijker maken van uw werk. Bel ons gerust, zodat we uw perspectief op klantenservice kunnen veranderen.

neem contact

met ons op

Klaar om de telefoondiensten van je onderneming naar een hoger niveau te tillen met De Hollandse Centrale? Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe onze outsourcingoplossingen uw bedrijf ten goede kunnen komen.

Vraag nu je demo aan

Laat jouw gegevens achter en wie weet tot snel!